Jeej! Het is bijna weekend!
Maar o o… je had je nieuwe aanbod nog even moeten promoten! En eh, je hebt nog wel wat ruimte in je agenda volgende week, shittt… die had nog wel wat gevuld mogen worden.
Ik herken dat! Dat je in de waan van de dag vergeet nog even zichtbaar te zijn. Je zou nog die video opnemen, een blog schrijven of een nieuwsbrief uitsturen. Maar helaas, het moet nu toch echt wachten tot volgende week. Of je klapt dit weekend nog even de laptop open, maar worden je berichten dan wel door je klanten gelezen?
Hmm… volgende week nieuwe kansen?
Of ga jij voor een waterdicht plan? Nou ja, laten we zeggen een spatvrij plan, want je hebt een druk leven dus helemaal waterdicht gaat het nooit worden en dat is ook eigenlijk niet nodig.
Wanneer je eenmaal een goede basis hebt staan voor je marketing en sales, heb je daarna slechts 30 minuten per dag nodig om deze bij te houden of bij te werken. Meer niet, echt niet… want de rest van de tijd heb je namelijk nodig voor je klanten, gesprekken met potentiële klanten of het bijhouden van je back-offce.
Hoe kom je aan die basis? En hoe houdt je je acties in die 30 minuten per dag niet alleen écht bij 30 minuten, maar maak je ze ook nog eens effectief? Daar kan ik je bij helpen! Want video’s opnemen die iedereen weg klikt of posts schrijven waar je geen reacties op ontvangt, daar doen we het niet voor hè?!
Was dit blog waardevol voor je?
Heb je weer duidelijk waar je je op gaat richten? En heb ik je in de actie modus gekregen?
Elke nieuwe blog verstuur ik via mijn maillijst. Laat jouw naam en e-mailadres achter en ook jij ontvangt mijn blogs in jouw mailbox.