Skip to content

Bedrijfsgroei

Hoeveel tijd kost het nou om… ?

is ondernemen iets voor jou

Heb jij dat scherp? Weet je hoeveel tijd het je kost om die ene klus voor jouw klant te klaren? Kan je een goede inschatting maken ook al heb je het nog nooit gedaan? En weet jij nu werkelijk hoeveel tijd je eigenlijk spendeert aan het promoten van je business, het evalueren en bijsturen of…

Lees meer

Krimpt jouw eeuwige ToDo-lijst ook nooit?!

ondernemers-planning

Never a dull moment als onderneemster toch? Ben je niet aan het werk, dan ben je bij je gezin / de paarden / aan het reizen of misschien wel lekker je huis aan het soppen 😉 Er is altijd wel iets te doen en dat kenmerkt ons ook, die ondernemende types als we zijn. Toch…

Lees meer

Weet dat het jouw fout niet is dat het niet werkt

wanneer je bedrijf groeien niet lukt

Soms wil het gewoon niet lukken… Je website levert geen nieuw klanten op, je weggever wordt niet gedownload en na al die tijd heb je nog steeds niet het gevoel dat dít nu het bedrijf is waar je zo hard voor werkt. Weet dan dat het jouw fout niet is dat het niet gaat zoals…

Lees meer

Waarom het vinden van je purpose JOU niet helpt

bedrijfsgroei, succesvol bedrijf

Dat is balen… Je hebt al ontzettend veel tijd en energie gestoken in het vinden van je purpose. En hoewel het vinden van je purpose en dit verwerken in je ultieme aanbod je aan een succesvol bedrijf moet helpen, heeft het je alleen maar verwarring gebracht. En dat was nou nèt niet de bedoeling toch?…

Lees meer

Ikke, ikke, ikke en de rest kan…

Masterplan tot succes

profiteren 🙂 Die had je vast niet aan zien komen toch? Of misschien ook wel, je kent me inmiddels wel een beetje. Iemand laten stikken, ik moet er niet aan denken! Maar… het is inmiddels bijna een jaar geleden (op een week na), dat ik besloot dat het genoeg was, dat het tijd voor MIJ…

Lees meer

Ruik jij het succes al?

Een hoofd vol ideeën, een notitieboek wat barst van de waardevolle aantekeningen en een overvolle to-do lijst vol must do’s, should do’s en wishes die van jouw lopende business een écht serieus en succesvol bedrijf gaan maken. Is dit voor je herkenbaar? Mooi! Lees dan vooral even verder, want als iemand begrijpt hoe jij er…

Lees meer

Waarom zou je jezelf klein houden?

virtueel netwerken

We teach girls to shrink themselves, to make themselves smaller We say to girls: “You can have ambition, but not too much You should aim to be successful, but not too successful De eerste keer dat ik deze tekst van Chimamanda Ngozi Adichie hoorde was tijdens de opening van het concert van Beyoncé in het…

Lees meer
Scroll To Top